Monday

pesta buku antarabangsa 2012

bismillahirrahmanirrahim...salam alaik....

erm, just nak inform untuk sapa-sapa yang tak tahu lagi.....pesta buku antarabangsa pwtc 2012 akan bermula pada 27 april - 6 mei 10am-10pm....mari kita ramai-ramai pergi sana dan memborong buku-buku dengan harga yang lebih murah....hoho....

tak tahu cemana nak gi sana??? baca sini....once again, peringatan untuk diri sendiri, supaya berhemah semasa membeli...almaklum, satlagi nampak buku-buku cantik bersusun, lautan manusia pun aku sanggup redah....hoho...auliya', kamu perlu behave supaya kamu tak menyesal dikemudian hari....

tak sabar!!! tak sabar!!! tak sabar!!! tak sabar nak rembat buku-buku yang aku dah aim nak beli...hehe....bawak duit dua ratus je cukup tak??? ke nak kena bawak lebih??? keke...ok, itu saja entry untuk kali ini sebab tu je yang aku excited nak cerita!!!

p/s: tadi dengar IKIM FM...ustaz tu cakap " alangkah ruginya umat Islam yang baca Al-Quran tapi tak baca makna dia....tapi lagi rugi yang tak baca Al-Quran langsung"

moh kita pakat-pakat baca Quran dengan makna dia sekali!!!! supaya kita lebih faham dan dapat hayati, dapat laksana perintah, dapat tinggal yang dilarang, dapat perbaiki amalan mana yang kurang, supaya kita dapat pahala lebih banyak lagi....supaya kita tak jadi manusia yang rugi!!!

jom kita membudayakan Al-Quran dalam diri kita!!!! bukan hanya dibaca bila ada orang mati!!!!


No comments: