Wednesday

Alhamdulillah, saya lulus!!!

bismillahirrahmanirrahim....salam alaik...

apa khabar kalian??? moga sihat2 dan bahagia selalu....wah, bahagianya hari ni dapat duduk depan laptop (adik aku punya!!! laptop kesayangan masih di baiki doktor pakar!!!) sambil menaip!!!! alhamdulillah.....

ermmm, nak bagitahu, kan ke haritu aku cerita aku pergi exam ptd 12.5.2012, result dia dah keluar!!!! huwaaaa, rasa nak menangis bila aku check result kata aku lulus!!!! di saat macam2 benda yang menyedihkan berlaku, Allah bagi aku khabar gembira....walau perjalanan tu masih jauh lagi, walau belum tentu lagi aku pass stages yang seterusnya, aku bersyukur sangat2....terasa yang otak aku ni masih boleh berfungsi dengan baik...(mana taknya, sokmo jiwa kacau!!!) 

kalau nak diikutkan, aku memang  tak nak pergi exam haritu sebab aku nak sangat2 pergi kawan sekolah aku kahwin...lagi pulak, penat study untuk exam juruaudit tak hilang lagi (aku tak pass pon exam audit)...nak kena study balik, memang aku malas....huhu

so, sekarang ni nak kena tunggu surat panggilan untuk next stage which is Penilaian Kompentensi (PAC) yang tarikhnya akan diumumkan kemudian....part yang ni buat aku cuak sebab dengarnya ada ujian fizikal and penilaian attitude, soft skills, presentation skills, leadership skills and entah apa-apa lagi yang menggemuruhkan aku....

lama gila aku tak present dekat depan orang ramai...lama gila dah aku tak speaking....sokmo cakap melayu, siap kecek klate lagi...english ni da jadi macam bahasa asing!!!! huwaaaaa.... lama dah aku tak berfikir secara out of box, critical, fantastic, dan yang sewaktu dengannya!!!! setiap kali pikir memang rasa macam nak pengsan!!!!huhu....Ya Allah, please help me....jika benar ini rezeki aku, mudahkan jalan ini ya Allah....

p/s: untuk yang lulus exam haritu, congratulations.....all the best untuk stage seterusnya....perjalanan kita masih panjang....untuk yang belum lulus lagi, perjalanan anda juga masih panjang....keep on fighting....doa and tawakal....

p p/s: hari sabtu ni ada exam penolong akauntan w27... officemate aku ada 2 orang yang pergi ambil exam....untuk sesapa yang ambil exam, all the best!!!

No comments: