Monday

~~patah hati

bismillahirrahmanirrahim.....salam alaik....

dulu, adik aku selalu tanya, kenapa aku suka sangat baca novel versus??? tapi aku selalu senyum je....and sometimes aku jawab jugak, sebab versus novel favourite, so kenela selalu baca...haha...tapi selalu jugak aku jawab, sebab versus reminds me of ashraf muslim...tak caye, cuba try baca versus....nama hero da lah sama...perjalanan hijrah tu pon macam lebih kurang sama....liku dia je yang berbeza....

iye, ashraf muslim....ashraf muslim a.k.a ustaz amirul....aku tak tau pasal apa...tapi memang kalau baca versus, automatik watak AO tu aku terbayangkan ashraf muslim...heroinnya, sudah pastilah aku....hahaha....

heh, sabtu lepas, selamat dah ashraf muslim jadi tunangan orang....huhu...saya kecewa bangat!!!kecewa sangat sangat....tak tahulah macam mana nak digambarkan kekecewaan....huwaaaaa.....kekasihku diambil orang!!!!

tahap kecewa aku, sampai adik aku cakap ada cerita ashraf muslim bertunang dalam paper pon aku tak sanggup nak baca!!! patah hatiku!!! patah sepatah patahnya.....isk....memang tak sanggup nak tengok....sedih  gila ah....

arghhhh...masih teringat-ingat senyuman manisnya waktu jumpa dekat tangga masjid uia dulu....ahhhhhh...nampak betapa solehnya dia berjubah....manis sangat dengan glasses....waktu tu terasa betapa indahnya cinta!!! ahaha...cinta yang bertepuk sebelah tangan, pastilah hanya aku je yang rasa manisnya....si dia, pasti tidak dapat rasa debaran yang sama dengan aku!!! 

kekeke....korang percaya ke yang aku tengah kecewa???haha...percaya la....percaya la....haha....aku kecewa lah jugak....tapi perasaan aku yang gembira mengatasi rasa kecewa aku.....gembira sangat untuk dia....gembira untuk hijrah dia....tumpang gembira melihat kebahagiaan dia....aku bahagia kalau dia bahagia...huhu...ayat orang yang kecewa bercinta....

mencintai tak semestinya memiliki....eceh....aku suka dia...tapi, dia bukan jodoh aku....dia bukan lelaki yang Allah cipta untuk aku...dia bukan lelaki yang ditakdirkan untuk jadi suami aku.....ahah....apasal ayat aku ni macam orang putus cinta neh??? macam aku betul2 tengah kecewa......aduhai....aku tak kecewalah....cuma jealous a bit....huhu...

aku nak jugak tempek gambar walaupon gambar ni melukakan hati aku....untuk ashraf muslim dan tunang, semoga hubungan yang dibina sentiasa dalam redha Allah...dan semoga bahagia sampai syurgaNya......


mabruk......mabruk....kahwen sila jemput aku...walau hati aku remuk, aku mahu pergi jua....
huwaaaa....pelamin anganku musnah!!!!

p/s: manusia merancang, Allah pun merancang....sebaik-baik perancangan adalah perancangan Allah....


No comments: