Thursday

all the best, kak lang!!!

bismillahirrahmanirrahim....salam alaik.....

siang tadi selamat sudah adindaku, a.k.a kaklang, mendaftar sebagai pre-university student
di University of Nottingham Malaysia Campus.....
tapi aku tak hantar la sebab aku kerja hari ini...Insya Allah, kalau ada rezeki nanti nak pi
melawat dia dekat sana....

selalunya, kita akan hargai benda/orang bila benda/orang tu tak dak dengan kita...
mulai esok, rutin yang dah lama aku tinggalkan, yang selama ini digalas kak lang, bakal terpaksa dilakukan 
semula...huwaaaa, b4 this, aku sidai kain time weekend jer... after this, b4 pergi kerja kena sidai kain dulu....

b4 this, kalau tak sempat basuh pinggan yang aku guna time breakfast, aku tinggal je dalam sinki...
lepas ni, kalau rasa2 tak sempat nak basuh, aku breakfast kat office je lah....

b4 this, aku tak yah susah2 masak nasi sebelum pergi kerja, after this, by hook or by crook,
tak sempat cemana pon kena masak jugak nasi b4 gi kerja....kalau tak, budak berdua tu(kakchik n diksu)m, balik sekolah hadap lauk aje ker????

seriously, dengan ketiadaan kak lang di rumah menyebabkan jadual pagi aku berpatah balik 
ke zaman susah payah itu...tak de orang dah yang nak tunggu kat rumah....since abah pon 
dah start kerja semula....

yay!!!!! (bersorak dalam sendu) 

to kak lang, i wanna wish you all da best....buat yang terbaik...tq untuk semua yang kak lang
dah buat selama kak lang ade dekat rumah ni...huhu.....da start rasa dah rumah ni makin sunyi...





No comments: