Saturday

err.....darurat ker sekarang???

bismillahirrahmanirrahim....salam alaik.....

wawawa....pagi ni aku bangun awal gila!!!! belum pukul 5 am aku bangun dah...gara2 bunyi trak polis yang meronda sekitar kawasan rumah aku.....seriously, aku rasa macam tengah darurat perang walau tak pernah face it fo real....selalu dalam tv ja......huhu...terintai-intai kat tingkap macam tengah mengendap apa ja.....haha....

what is happening right now??? kita tengah perang ke sekarang ni??? aku tahu pasal 'bersih' tu....aku tau depa pakat nak berhimpun dekat kl...and that kl memang dekat dengan this kl....so, depa sekat tak kasi orang keluar ka??? pergi memana pon tak boleh????

the police treat macam they are dealing with criminals...road block sana sini.....seumur hidup aku yang nak cecah suku abad ni tak pernah2 ada road block dekat kawasan perumahan....even ade kes ragut, samun pon tak pernah pihak polis wat road block...but, because of 'bersih', kawasan perumahan ni da diisytihar darurat ker??? or seluruh kawasan kl ni da isytihar darurat???

so, memang tak boleh keluar rumah ker harini??? dah la ada kenduri kahwen yang nak kena attend.... kesian pulak aku dekat sesapa yang kahwen arini yang majlisnya di sekitar kl....oh, juga yang majlisnya, walau bukan dekat kl, tapi kena melalui jalan2 di kl...contohnya di seremban....harini ada kenduri di seremban....tapi ayah aku macam refuses nak gi sebab kan banyak jalan yang kena tutup......memang SURE gila jalan mesti jam teruk....

kesimpulannya, harini, aku rasa macam aku akan duduk di rumah saja....dan menghabiskan masa aku dengan stadi....mari stadi bersama yer kawan2...kita buat stadi group...exam dah tak lama dah....hehe...

No comments: