Sunday

Ramadhan Kareem, everyone!!!



bismillahirrahmanirrahim....salam alaik.....

it's been a while since i last upadated this blog....sedar-sedar je esok dah nak puasa....to dear readers yang beragama Islam, selamat menyambut Ramadhan yang mulia....mari kejar pahala berlipat ganda dengan melaksanakan apa yang Allah suruh, tinggalkan apa yang Allah larang....lebih kepada pesan untuk diri sendiri....hehe...

aku mahu mengambil kesempatan ini untuk memohon ampun dan maaf andai ada salah dan silap yang mengecilkan hati anda para pembaca budiman....manalah tahu kan, selama beberapa bulan aku bergelar blogger ni, ada yang aku tulis yang buat kalian berkecil hati ke, buat kalian ternanti-nati cerita terbaru aku ke...(perasan!!!) juga yang komen tapi aku tak reply....huhu....afwan jiddan....aku busy gila, ah!! (alasan!!!)

bulan puasa ini mungkin membawa makna yang blog aku juga mungkin, (aku sebut mungkin ye, tapi macam sangat betul ) akan jadi sangat kusam tanpa entri baru....aku mungkin tak akan update blog...cuti dari menaip, tangan aku pon puasa jugak....hehe...sorry banyak-banyak!!! tapi mungkin Insya Allah kalau ada kesempatan aku update....hoho...macamlah blog aku bagus sangat sampai korang kisah aku update ke tak.... ;p papepon, once again, selamat berpuasa!!!!

p/s: tarawikh ni korang solat dekat mana??? aku Insya Allah akan berterawikh di masjid UIA. kalau ada rezeki, kita jumpa di sana.....oh, rindunya nak solat terawikh dekat masjid UIA nun!!!
and sebelum terlupa, thanks husna ahmad coz sudi jadi my 7th follower....mari jadi follower husna pula!!!


1 comment:

husna said...

ahaaaa,welcome :)