Tuesday

pesta buku vs duwet

bismillahirrahmanirrahim.....salam alaik....

kaifa halukum??? apa khabar??? how are you??? ana bikhair....saya sihat.....im fine....alhamdulillah.....

pejam celik pejam celik dah masuk bulan may....Allahuakbar....sangat pantas masa berlalu......adakah progress aku sepantas masa?? atau aku terus ditinggalkan masa??? aiyok..... nampak macam jauhhhhh sangat masa tinggalkan aku..... tapi yang pasti, aku lah yang kena kejar masa.....sebab aku merayu macam mana pon, aku menangis air mata darah sekalipon, kalau aku tak bergerak laju, aku akan terus tertinggal....sebab tu even umur aku da nak cecah suku abad, achievement aku macam tahap spm...haish....

hrmm....cuti panjang weekend aritu, selamat dah duit aku terbang dengan banyaknye....adoila, laju je duit ni keluar...macam air...bukan setakat air, tapi air terjun...mungkin takdela sederas niagara falls, tapi aku rasa air terjun dekat ulu yam tu kalah kot...duit aku keluar deras sikit dari tu.....

huwaaaa....banyaknya duit habis.....what to do, lah....all my faults....no one to blame, except myself.....who asked you to be so boros????? aiyak......i failed financial management....belaja tinggi sampai dapat degree, tapi still tak berjaya mengurus kewangan sendirik......why oh why??? why nafsu shopping sangat besar??? lumrah wanita, kah??? atau memang aku tak boleh nak kawal diri??? gila aih kalau selalu cenggini??? jangan berangan la nak pakai credit card kalu gini....boleh muflis woooo.....

pasai apa duwet buleh terbang tuh??? aku beli apa sampai takdak simpanan gaji bulan lepas??? can i blame book fair??? can i???? hahaha....pesta buku oh pesta buku...nasib kamu setaun sekali jah....huhu....

buku apa yang aku borong kat pesta buku??? tunggu ya.....nanti aku habaq!!!!kekeke....

No comments: