Saturday

Kasihmu Amanahku

bismillahirrahmanirrahim....salam alaik....

since mulai minggu ni dan minggu2 yang akan datang banyak gila wedding invitations yang aku dapat....and sadly tak semua yang aku dapat attend, sukalah aku nak menujukan lagu orang kahwen kat kalian semua...since aku da pernah share lirik barakallah, kali ni aku nak share lagu kasihmu amanahku......

to bakal pengantins.....selamat pengantin baru......barakallahulakuma wabaraka 'alaikuma wajamma'a bainakuma fikhair.......



p/s: lagu barakallah tu lagu kahwen, ok.....saja nak bagitahu sebab ramai yang suka lagu tu tapi tak tau lagu tu pasal apa.....sangat annoying bila aku tengok tv pasal dokumentari tepi pantai background muzik lagu barakallah yang langsung tak dak kena mengena dengan orang kahwen.....bayangkan korang tengok dokumentari yang sama, tapi lagu saloma selamat pengantin baru jadi muzik latar....sangat tak sesuai dan agak menampakkan kejahilan di situ....bukan niat aku nak kutuk sesapa....just a reminder untuk diri aku sendiri supaya kenal pasti, selidik dulu kesahihan sesuatu perkara sebelum sebarkan atau kongsi pada orang lain....tapi still, manusia memang tak lari dari melakukan kesilapan....ampuuuunnn.....

No comments: