Wednesday

maybe im a bit late... :(

bismillahirrahmanirrahim.....salam alaik...

mungkin aku agak lambat....mungkin aku ketinggalan keretapi, tapi Insya Allah, aku masih ambil tahu hal-hal di sekeliling aku....

takziah kuucapkan kepada mangsa-mangsa tragedi tanah runtuh di hulu langat.....from Allah we come, to Him we return.....

disebalik rasa sedih, aku sebenarnya cemburu....cemburu dengan mereka yang terlebih dahulu pergi menemui Sang Pencipta dikala usia masih muda....pergi menemuiNya dengan hati suci bersih tanpa secalit noda.....Allah....

Al-Fatihah untuk mereka yang telah mendahului....semoga mereka bahagia di sana.....lambat atau cepat, kita pasti akan menyusuli mereka.... mereka syahid dalam perjuangan mereka menuntut ilmu.... kesudahan kita pula bagaimana???

Ya Allah, akhirilah hidup kami dengan pengakhiran yang baik......

sumber: en google
 dikatakan gambar terakhir diambil sebelum tragedi...Allah...
hati dipagut pilu...dalam masa yang sama, aku rasa
tenang sangat tengok gambar ni...



No comments: