Friday

layankan aja


salam....saja nak share gambar masa gi ikea haritu...lama sangat terperam dalam camera......

tujuan utama aku pergi ikea ialah mahu merasa ini meatball....kononnya sangat sedap
sampai menjilat jari....rasa sekali pasti mahu lagi...tapi bagi aku, biasa ja...
sedap lagi meatball yang aku beli kat pasar malam...haha...


kek ini tidak boleh dinafikan kesedapannya...ada coklat daim kot...sangat sedap coklat dia....
kitorang siap beli sekotak lagi bawak balik bagi mak ayah aku rasa....hehe...


owh...ini sangat tidak sedap.....sweedish herbs drumstick...adik aku yang pandai2 order...nampak macam sedap...
tapi sangat2 bukan taste aku....

jalan-jalan di showroom....sangat berkenan sama ini dapur....i wish dapur kat rumah ini
sejibik macam kat dalam gambaq neh....huhu....

close-up sikit tempat masak dia.....



kalo tak dapat macam yang dekat atas....dapat kitchen yang macam ini pon aku
da sangat2 puas hati....haha...


i like ini living room....sangat sweet...

so simple, yet so nice....

elegance.....saya suka bangat.....

ini saya paling suka...i wish to have my very own mini library....

to occupy








these!!!

my "not so many" jiwang novels!!!!ahaha

novel kesayangan saya....ditulis oleh penulis kesayangan....bila hlovate mahu publish
novel baru...saya setia menunggu....

ya....aku sangat suka membaca.....novel adalah salah satu cabangnya...
novel cintan cintun lebih tepat....
tapi lately aku prefer novel2 from jemari seni....
agak lebih sesuai dengan jiwa aku compared to other publishers....
tapi lain orang lain citarasa...
sebab jiwang dia tak melebih-lebih sangat....
suam2 kuku gitu...hehe
dan yang pastinya, novel2 ini akan bertambah dari semasa ke semasa....

aku tak berapa nak teruja bila nampak kasut2 or handbags kat SOGO lebih dari
aku teruja tengok buku....
kalau pergi mph, aku boleh habiskan beratus-ratus duit untuk buku....
aku memang tak kisah kalau pasal buku...
aku cerita pasal buku yer....bukan hanya novel....huhu...
sebab aku percaya, membaca jambatan ilmu....
tapi sekarang, kalau nak membaca tak terhad pada buku saja....
membaca blog tidak memerlukan buku, bukan???
yang penting ada tulisan...haha