Tuesday

updates

bismillahirrahmanirrahim....salam alaik....

erm....nak update siket...just to inform.....abah dah keluar hospital...hari jumaat haritu lagi....oh....sangat sayu hatiku....abah....kaklong sayang abah.....moga abah sihat-sihat selalu....

weekend haritu ramai la sedara mara yang datang rumah melawat abah...sangat riuh rendah....tapi aku sangat suka....hehe...wan and maklong sekeluarga pon ada datang dari kampung...bawak pulut kuning kesukaan abah....naseb tak dak rendang....kalo tak aku la yang tukang habiskan....hehe....thank you, uwan.....for da very delecious pulut kuning and sambal ikan bilis....i like.....

buleh pulak malam ahad tu, aku, angah, kaklang and cousin pergi jenjalan dekat jusco...pergi perabih duwet belanja makan....actually aku balas servis....sejak kerja, aku tak sempat lagi belanja cousin aku makan....alang-alang dia datang kl, aku belanja terus la....

yang paling tak boleh belah, terserempak dengan kawan sekolah ku yang lama tak jumpa...hehe....sangat cumel anak buah dia....kalaulah aku jumpa dia di tempat yang lebih proper, sudah pasti budak cumel itu aku sudah dukung and bawak lari....tapi apakan daya....jumpa dalam lift dalam keadaan tergesa-gesa nak balik rumah....huhu....hope dapat jumpa baby amani lagi....aiyak....nape sume nak nama amani neh???hehe.....papepon....amani babies sumenyer comel-comel belaka....nak curik nama amani, boleh???haha..

owh...entry ini sampai sini saja...tetiba otak blank....huhu....sampai jumpa lagi....salam